wtorek, 13 listopada 2012

dla brązowookich 2.


Dziś makijaż kuzynki nr.2 której także bardzo dziękuję za cierpliwość i pomoc :) W sumie całkiem przypadkowo nauczyłam się robić 'skrzydełka' ! Bo czy te ostre, podwójne zakończenie właśnie ich wam nie przypomina? Jak u wróżki, z delikatnym przejściem :) Ja uważam że jest to bardzo ładny efekt, na pewno kiedyś wykorzystam go przy zdjęciach. Piszcie czy i wam podoba się takie 'udziwnienie' :)




so, see U soon ! :**
no i oczywiście zapraszam do polubienia na facebooku ! KLIK

7 komentarzy:

  1. ejj Szczudii! ale jesteście podobne!! a makijaż śliczny! ;) Kajo- Biała

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteśmy? nieeee chyba nie :p cieś Kajo,dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak podobne!! Szczudlakowie;*! nie kłóć się! K-Biała.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje za wyczerpujacy komentarz pod postem fur&colored dimonds , dopiero teraz go zauwazylam. Akurat w czasie kiedy go dodawalas bylam w holandi i chwilowo nie mialam tam dostepu do neta , a teraz przeglądam stare posty i zauwazylam :)
    ja tam troche pojęcia o robieniu makijazu tez mam bo tez w jakims stopniu mnie to interesuje i zdaje sobie sprawe ze nie raz przesadzam z brwiami czy czymkolwiek i wyglada to dosc komicznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wątpię że się znasz, ja po prostu dodałam kilka ważnych rzeczy :) i nie chodziło mi o to żeby cię poprawiać, tylko żeby dać innym jakieś inne wskazówki :) a brwi jak ci się podobają to noś jak chcesz, to jest indywidualna sprawa ! i nie przejmuj się że ludzie ci na to uwagę zwracają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja wiem ze nie o to Ci chodziło :) a ludzmi sie nie przejmuje :)

      Usuń