niedziela, 17 lutego 2013

Asiaaaaa !

Jako że moja N@jLep$zzz@ p$!@p$s!Ółc!@ ( heheheeee ) była u mnie w piątek na noc, postanowiła oddać się w moje ręce pierwszy raz w życiu :D Zażyczyła sobie mocniejszy makijaż, ponieważ na co dzień maluje kreskę eyelinerem i tuszuje rzęsy. WIĘC, pomyślałam że użyję kolorów które lubi - złota i granatu .Swoją drogą uważam, że to piękne połączenie ;) Niestety nie udało mi się zrobić NORMALNEGO zdjęcia twarzy w całości, boooo Asia cały czas się ze mnie śmiała, mimo że nie robiłam nic śmiesznego :( A co wy na to powiecie ? Podoba się ?





so, see U soon ! :)

2 komentarze:

  1. Makijaż jest piękny i wykonany bardzo starannie, ale niestety nie pasuje do twarzy Asi. Fioletowy cień na zewnętrznych krańcach powiek poszerza optycznie buzię dziewczyny, a w przypadku takiej urody należałoby czynić zabiegi dążące do jej zwężenia. Mimo tego, bardzo podoba mi się ten blog, jesteś ładną dziewczyną i bardzo dobrze idzie ci eksperymentowanie z make-up'em. Nie porzucaj tej pasji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, staram się jak mogę i bardzo mi miło jeśli ktoś to docenia ;) makijaż był wykonany na jej życzenie, taki jak chciała, nie ingerowałam zbytnio w jej życzenia. Sama wiem że nie za bardzo jej pasuje, jednak była zadowolona z efektu. Tymbardziej że na co dzień robi zwykłą kreskę eyelinerem i tuszuje rzęsy, więc to było takie małe szaleństwo z jej strony ;) ps. cień jest granatowy, nie fioletowy, ale to taki szczególik :)

      Usuń