środa, 9 września 2015

Makijaż ślubny Magdy ! Zdjęcia z sesji :)

  W lipcu moja kochana kuzynka miała swój wielki dzień, swój ślub (który swoją drogą był cudowny !) w Niemczech. Może pamiętacie jej makijaż próbny, kiedy była u nas w Polsce jeszcze w lutym? Jeśli nie, polecam zajrzeć kilka postów wstecz. 
  W każdym razie dostałam już zdjęcia, którymi chciałabym się z wami podzielić. Magda wyglądała przepięknie moim (i nie tylko moim) zdaniem. Ja natomiast miałam zaszczyt być jej makijażystką i jedną z druhen ! Zdjęcia wykonane przez utalentowaną dziewczynę z Niemiec (facebook: FotofabriKazan).
  Mam nadzieję, że Wam także spodobają się zdjęcia :)



 A to już zdjęcia nie od fotografa, ale uważam, że są urocze :) Na pierwszym zdjęciu widać też mój makijaż, postawiłam na klasyk. I fryzura w pięć minut, też wykonana samodzielnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz