czwartek, 25 lutego 2016

* Syreni blask * makijaż wieczorowy

  Dzisiaj błysk ! Makijaż raczej wieczorowy, z długimi, dramatycznie wyglądającymi rzęsami i dużą ilością świecidełek ;) Kolory świetnie podkreślą zieloną, piwną i niebieską tęczówkę.
   W główną rolę wcielił się piękny pigment INGLOT amc 120, który na każdej bazie wygląda inaczej i mieni się na różne kolory. W rzeczywistości ma on kolor, który ciężko opisać... miedź, amarant i fiolet zebrane do kupy, dodatkowo opalizuje na różowo i niebiesko, zależnie od światła. Typowy-nietypowy duochrome, ja jestem w nim zakochana i ilekroć się nim pomaluję, ludzie pytają, co mam na powiekach. Starałam się oddać jego kolor na zdjęciach, ale jest to zwyczajnie niewykonalne, mogę wam tylko 'przybliżyć' jak wygląda to cacko. Bardzo polecam zajrzeć do Inglota i zobaczyć go na żywo ;) Nie przedłużając - zapraszam do obejrzenia co zmalowałam tym razem !








1 komentarz: