poniedziałek, 24 września 2012

Kolorowo !



Jako że jesień kalendarzowa już zawitała, ja, nie przyjmując tego do wiadomości (na razie...) wracam do żywych kolorów, póki jeszcze wypada. Ale zabrałam się już także do zrobienia kilku bardziej ' neutralnych ', jesiennych makijaży dla Was, które niebawem już się pojawią. Mam nadzieję że spodoba Wam się taki look :) Piszcie w komentarzach jeśli macie dla mnie jakieś pomysły - kolorystyczne i nie tylko ! I wyczekujcie kolejnego posta, z kolejnym pomysłem dla Was, już na dniach :)







do wykonania tego makijażu użyłam:
-podkład matujący Avon (natural)
-puder (nie pamiętam firmy) odcień fear
- primer essense I<3stage
- paletka primerów Sleek iDivine
-paletka cieni ze sklepu wszystko po 5zł ;)
-kredka do brwi essence
-bronzer Joko (zmazany nr/nazwa)
-szminka Classics (GoldenRose) w odcieniu 109  


zapraszam do polubienia mnie na Facebooku :)

See U soon :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz