niedziela, 23 września 2012

początek !


Czeeeść wszystkim :) Nazywam się Agata, uczęszczam do Liceum Plastycznego w Zabrzu, kierunek grafika komputerowa i warsztatowa. Mam 19 lat (boże, za dużo... :P) i interesuję się (oprócz tego co robię w szkole) fotografią, muzyką, filmami i... MAKIJAŻEM ! :) ten blog chcę poświęcić wam na pokazywanie co tworzę na swojej (i nie tylko) twarzy, ale także polecanie wam dobrych (według mnie! ) kosmetyków kolorowych i tych do pielęgnacji. Co jakiś czas post będzie poświęcony moim zdjęciom, ponieważ jest to moje kolejne hobby.Dziś ukażę Wam moje oblicze, a od jutra zaczynamy ! ;) mam nadzieję że znajdziecie u mnie wiele rad i wskazówek, ale także inspiracji :)

 tak wyglądam w wersji "przyjaznej" ...

 a tak w tej, kiedy ogarnia mnie szał, nie tylko ten makijażowy ;)

 

So, see U soon ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz