poniedziałek, 16 lutego 2015

Karnawałowy na konkurs :)

Cześć ! Dzisiaj pokażę wam jaki makijaż wykonałam na konkurs karnawałowy który organizowała Maxineczka wraz z minti shop. Wczoraj ogłoszono wyniki, niestety nie zajęłam żadnego miejsca, ale zgłoszeń było ponad 2800 ! Prace innych dziewczyn były naprawdę świetne, makijaż który zajął drugie miejsce był według mnie najlepszy :) Konkurencja była duża, więc cieszę się, że wygrały naprawdę dobre, bardzo precyzyjnie wykonane i pomysłowe makijaże. Patrząc na mój makijaż można pomyśleć, że on taki jakiś nie specjalny jest. Jednak ja jestem zadowolona z efektu, chociaż teraz, patrząc na inne makijaże wiem, że zaszalałabym bardziej. Tyle na temat, teraz obejrzyjcie moje zdjęcia i napiszcie co wy myślicie :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz