niedziela, 1 lutego 2015

Studniówkowy Kingi :)

Dzisiaj makijaż Kingi, który wykonałam niedawno na jej studniówkę. Czarna sukienka, złote dodatki, więc i makijaż w tejże kolorystyce. Jest to poniekąd smoky, ale z kocim kształtem oka, bardziej sexy. Na usta nie nakładałam żadnej pomadki, bo makijaż robiłyśmy dość wcześnie, więc i tak by nie przetrwała, a Kinga nałożyła ją sama przed samą studniówką :) Znalazłam i ukradłam jedno zdjęcie z jej facebooka żebyście mogli zobaczyć jak wyglądał efekt końcowy w innym świetle i za szminką na ustach, mam nadzieję, że nie będzie mi miała za złe ;)




4 komentarze:

  1. szczeże nie pasuje jej

    OdpowiedzUsuń
  2. Naucz się ortografii jak chcesz komentować, szczerze piszemy przez RZ -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez spiny mi tu, każdy ma swoje zdanie ! :P Kinga była zadowolona, ja też :)

      Usuń