czwartek, 19 marca 2015

Charakteryzacja ' dziewięcioletnia babcia '

Dziś z innej beczki, będzie charakteryzacja którą wykonałam na mojej dziewięcioletniej siostrze, gdy wybierała się jakiś czas temu na szkolny bal przebierańców. Pełno tam księżniczek, wróżek, tancerek... więc ogarnęłam temat i wymyśliłyśmy babunię. No bo drugoklasistka jako babcia? A no. Wygrała konkurs na najlepszy strój wśród klas 1-3, a wszystkie panie stwierdziły, że my to mamy pomysły (rodzinne, cóż... :)) ! Wszyscy byli zadowoleni, a Paula w rolę babci wczuła się na maksa ! Chodziła z laską, w kapciach, a na pytanie czemu się nie uśmiechnie stwierdziła, że ' przecież babcie są zmierzłe i wszystko je boli ', ha ha !

No więc namalowałam zmarszczki i bruzdy, plamki wątrobowe, zagęściłam brwi... zawinęłam włosy na wałki, spryskałam żeby uzyskać siwe włosy, założyłam chustkę, włożyłam fartuszek i okulary, do tego kapciochy i skarpetki na spodnie, jeszcze tylko laska po pradziadku i gotowa ! Co powiecie? :)




4 komentarze:

  1. Dziękuję, oryginalność zawsze jest dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 year old Desktop Support Technician Oates Goodoune, hailing from Listowel enjoys watching movies like My Gun is Quick and Geocaching. Took a trip to Mausoleum of Khoja Ahmed Yasawi and drives a Ford GT40. kliknij tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń