piątek, 27 marca 2015

Efekty sesji w szkole :)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam efekty sesji zdjęciowej, którą ostatnio miałyśmy w szkole w ramach przygotowania do egzaminu końcowego. Tematy były dowolne, miałyśmy wykonać cztery makijaże które omawiałyśmy przez ten (prawie) rok na zajęciach. Wybrałam makijaż dzienny, ślubny, stylizowany na lata 60. oraz awangardowy. Z efektów jestem zadowolona, zrealizowałam wszystko tak jak chciałam :) Moją modelką była przesympatyczna Magda, która na co dzień prawie się nie maluje i nosi okulary, więc dla niej to też była niezła odmiana :) Ale obie wychodziłyśmy z wielkim uśmiechem, dobrze się bawiłyśmy ! Oto efekty mojej pracy !

Modelka: Magdalena Plottnik
Makijaż i stylizacja: Agata Szczudlak
Foto: Ewa Janicka (www.foto-janicka.com.pl)


Makijaż dzienny
Makijaż ślubny
Lata 60.

Makijaż awangardowy









Metamorfozy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz