poniedziałek, 8 czerwca 2015

* Steampunk *, czyli moja przygoda w finale 'Bitwa na pędzle' !

Jak już pewnie część z was wie, miesiąc temu wzięłam udział w ogólnopolskim konkursie dla wizażystów ' Bitwa na pędzle '. Dostałam zaproszenie do wzięcia udziału od szkoły Marzeny Daleckiej na maxmodels, wymogiem było przygotowanie projektu makijażu o temacie steampunk. Na początku trochę się przeraziłam, bo temat jest mi kompletnie obcy, widziałam już nie raz zdjęcia na internecie, ale nie wiedziałam o co konkretnie chodzi. Zaczęłam grzebać, dowiadywać się co raz więcej, oglądałam chyba tysiące zdjęć i w końcu powiedziałam - ok, jak nie spróbuję, będę żałować. Zrobiłam i wysłałam pracę, a tydzień później ogłoszono 10. finalistów z całej Polski, którzy dwa tygodnie później mieli walczyć w finale... w tym mnie ! Byłam zaskoczona ale i mega szczęśliwa, że mnie wybrali :) Zaczęłam przygotowania, i dwa tygodnie później wylądowałam we Wrocławiu, gdzie walczyłam o podium. Poziom był naprawdę wysoki, dziewczyny bardzo utalentowane... ale była to też świetna zabawa i nowe doświadczenie dla mnie, poza tym uwielbiam świat wizażu więc świetnie było przebywać wśród tylu ludzi, których łączy jedna pasja. W ostateczności nie zajęłam żadnego miejsca, co mnie wcale nie zawiodło, bo prace które wygrały były na prawdę na najwyższym poziomie! Ja jednak i tak wracałam jako wygrana - dla siebie, mojej rodziny i bliskich... :)

Poniżej efekty sesji zdjęciowej, którą na miejscu po zakończeniu konkursu wykonywał fotograf. Modelką była moja kochana przyjaciółka Aśka, której za WSZYSTKO jeszcze raz dziękuję ! <3

Mój projekt







I mój dyplom uczestnictwa w konkursie :)

Będzie mi miło jeśli napiszecie w kometarzach co wy o tym wszystkim myślicie :)

1 komentarz:

  1. Pomarańczowy z grafitowym zawsze wygląda zajebiście, w skromnej i bogatej wersji. Uwielbiam ten łańcuszek <3

    OdpowiedzUsuń