niedziela, 25 października 2015

* Sesja zdjęciowa część 1. * Makijaż

  Dzisiaj pokażę Wam pierwszą część zdjęć z ostatniej sesji, na której malowałam ja, a zdjęcia robiła utalentowana pani fotograf Maria Wołoszczuk, a prywatnie moja znajoma :)
  Sesja była we współpracy z pewną projektantką, dlatego druga część zdjęć będzie pokazywała całą stylizację, a dziś tylko makijaż. Postawiłam na minimalizm w eleganckim stylu, czyli głównymi akcentami są mocno rozświetlone wewnętrzne kąciki oczu (pigment KOBO 504 'mint cream' pomieszany z duraline INGLOT dla mocniejszego efektu rozświetlenia), oraz usta - ciemne i bordowe (konturówka Golden Rose seria Emily nr 215 oraz Golden Rose Vision lipstick nr 125 ). 
  Ja jestem zachwycona zdjęciami i z niecierpliwością czekam na drugą ich część ! Jeśli Wam też się podoba - zostawcie komentarz, będzie miło i mnie i Marysi ;)

foto: Maria Wołoszczuk (KLIK facebook)
make up: Agata Szczudlak (KLIK facebook)
modelka: Sandra Kurłowicz




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz