piątek, 25 marca 2016

Makijaż * Wiosenna rusałka * z mocnym akcentem

  Jako, że od kilku dni już oficjalnie mamy wiosnę, postanowiłam przygotować makijaż tematyczny. Nasza wiosna jeszcze nie do końca zachwyca ciepełkiem i słońcem, dlatego dodałam mocny, trochę zimowy akcent w postaci mocnych, ciemno bordowych ust ( Golden Rose Velvet matte nr 29). Chciałam zrobić go wcześniej i dodać właśnie w pierwszy kalendarzowy dzień wiosny, niestety mój organizm postanowił zrobić mi psikusa w postaci podrażnionej skóry twarzy po użyciu nowego żelu do demakijażu. Ale co się odwlecze to nie uciecze, więc jest dziś :) 

  Chciałabym też życzyć Wam już dziś Wesołej i spokojnej Wielkanocy, spędźcie ją w rodzinnym gronie i obżerajcie się póki jest okazja do wymówki ;)







Buziak, do następnego ;) Piszcie co myślicie i jaki chcielibyście następny makijaż...a może charakteryzację?

4 komentarze:

  1. Co robisz,że masz takie idealne brwi?? ;) makijaż! Ale charakteryzacje wychodzą Ci niesamowicie ;) 💋❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reguluję pęsetą, od góry trochę przycinam no i maluję. Używam pomady do brwi z Inglota lub kredki z essence, nic szczególnego :)

      Usuń
  2. Świetnie! super makijaż, bardzo przypadło mi do gustu szczególnie ostatnie zdjęcia no i MEGA wianek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba ;) Wianek ręcznie robiony !

      Usuń