niedziela, 4 września 2016

* Glam cut crease * makijaż wieczorowy

  Halo, jest tu jeszcze ktoś? Spieszę z wyjaśnieniem, dlaczego tak dłuuuuugo mnie nie było :)

  Zaszły duże zmiany w moim życiu, takie pozytywne ! Kto śledzi moją stronę na facebooku pewnie już zauważył i wie o co chodzi ;) Nie będę się rozdrabniać, skracając: w maju robiłam kursy w Warszawie, zaraz potem szukałam pracy i ją znalazłam :) Salon w którym pracuję mieści się w Katowicach, więc dojazd w tą i z powrotem trochę czasu mi zabiera, zanim przestawiłam się na tryb praca-dom i chwila wolnego trochę minęło, ale wracam do was ! 
  Nie będzie mnie tu często, ale obiecuję, że na pewno regularnie. Dodatkowo w domu remont, niedługo mój pokój będzie 'tuningowany', ale jak tylko wszystko się skończy ruszam z nowymi makijażami i charakteryzacjami, bo pomysłów w głowie się nakłębiło :) 

  Tymczasem prezentuję wam makijaż który nie wiedzieć czemu nie ujrzał jeszcze światła dziennego, a wykonany był ponad pół roku temu. Jest to wieczorowy glam, inspirowany ulubionym stylem pewnej youtuberki czyli cut crease. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ! Tak więc życzę wam miłego wieczoru i do zobaczenia niedługo !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz