sobota, 19 stycznia 2013

Marcie na studniówkę !

Cieś, dziś wykonałam makijaż na studniówkę - studniówkę Marty, która zażyczyła sobie smoky eyes w neutralnych dość kolorach, żeby pasowały do czarnej sukienki i nude dodatków. Więc tak klasycznie ale elegancko. Przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie ! ;) A jak wam się podoba? Któraś będzie jeszcze chętna zgłosić się do mnie ? ;)

 ...przypominam, że jestem jak najbardziej chętna do współpracy, wykonuję makijaże studniówkowe, karnawałowe, na śluby oraz do sesji zdjęciowych. Jeśli jest ktoś zainteresowany lub ma jakiekolwiek pytania, zachęcam do napisania do mnie na facebooku ;) przy okazji, nie obrażę się jeśli udostępnicie i polubicie mojego fanpage'a ! :)






a tu nasza mała towarzyszka, siostrzenica Marty ;)



zapraszam do współpracy & see U soon ! :**

3 komentarze:

  1. Radzka Ty piękniocho!!!!!!!!!!!! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedka! :D to zasługa Agaty, która niewątpliwie ma talent! Dzięki raz jeszcze Agata! ;) / Marta.

      Usuń
    2. nie ma za co, to ja dziękuję za zaufanie mi i oddanie się w moje ręce ! :**

      Usuń