czwartek, 10 stycznia 2013

mój studniówkowy ;)

Studniówkę miałam 4.stycznia ale jako, że w ten dzień miałam straszną lataninę, zapomniałam zrobić zdjęć makijażu właściwego, tego na samą studniówkę, JEDNAKŻE dzień wcześniej wykonałam makijaż próbny, który od właściwego różni się tylko tym, że nie dokleiłam kępek, i właściwy był ciut mocniejszy, ponieważ stwierdziłam że przy przygaszonych światłach będzie wyglądał efektowniej.Ogólnie nie chodziło mi o jakieś ekstrawaganckie dzieło, bardziej o wyrazistą klasyczność. + mój tata kazał mi zrobić dzień wcześniej przymiarkę wszystkiego, więc paradowałam w makijażu, sukience, butach, torebce, ale oczywiście z tragedią na głowie :p

+ przypominam, że jestem jak najbardziej chętna do współpracy, wykonuję makijaże studniówkowe, karnawałowe, na śluby oraz do sesji zdjęciowych. Jeśli jest ktoś zainteresowany lub ma jakiekolwiek pytania, zachęcam do napisania do mnie na facebooku ;) przy okazji, nie obrażę się jeśli udostępnicie i polubicie mojego fanpage'a ! :)



tata był paparazzi ^^

so, see U soon ! :*

PS. Jeśli macie jakieś specjalne życzenia lub pomysły na makijaż- piszcie, chętnie podejmę się tematu ;D


2 komentarze:

  1. bardzo ładny makijaz :) jak impreza się udała ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* ojjj chciałabym powtórkę, było świetnie ! <3 wytańczyłam się za wszystkie czasy ! a teraz leżę chora i jadę na antybiotykach, to chyba też świadczy o tym że się wyszalałam, nie ? :P

      Usuń