środa, 13 kwietnia 2016

Makijaż do TELEDYSKU ! Czyli *muerta* do Ask Squad "Nienawidzą mnie"

  Dzisiaj w końcu mogę pokazać Wam efekty współpracy z Ask Squad, czyli teledysk do ich kawałka "Nienawidzą mnie" który jest zapowiedzią ich nadchodzącej płyty.
  Od ponad dwóch miesięcy obgadywaliśmy cały projekt i makijaż który miałam wykonać, a jakiś miesiąc temu spotkałam się w końcu z chłopakami i zrealizowałam pomysł, który mieli na przebitki w teledysku. Muerta, czyli meksykańska śmierć - to było moje zadanie do wykonania. Z efektów jestem bardzo zadowolona, naprawdę kawał dobrej roboty ! Pod postem możecie zobaczyć klip, a także kilka zdjęć z planu.
  Jak widać jestem otwarta na pomysły i chętnie nawiązuję współpracę... z każdym ! :) Napiszcie co myślicie, jestem bardzo ciekawa Waszej opinii !

Jako ciekawostkę podam wam też fakt, że logo zespołu projektowała moja przyjaciółka Agnieszka, która urzęduje tutaj KLIK i robi niesamowity komiks !

Beat: Flushhh
Studio & production: CrackHouse
Mix, mastering: CrackHouse
Female vocals: Asia Świdrak
Video: Kacprzak Sound
Make up - muerta: Agata Szczudlak
Projekt Bluz&Logo: Agnieszka Szymańska


 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz